لوگو فیلیکو موبایل

فیلیکو

Filiko.ir

خدمات پس از فروش فیلیکو

مهمترین مسئله برای فروشگاه های لوازم خانگی و فروشگاه های اینترنتی وجود دارد، خدمات پس از فروش است. به نظر ما، فقط فروش محصول مهم نیست. بلکه تامین قطعات آن محصول هم مهم است. شما فرض کنید محصول خیلی خوبی را هم میخرید و بعد از مدتی میبینید که قطعه ای که برایش مشکل پیش می‌آید، در هیچ مکانی پیدا نمیشود و حتی شرکت گارانتی هم آن را ندارد. قطعه را از فروشنده میخواهید و او هم آن را پیدا نمیکند. اگر شما از نمایندگی خرید کنید و آن مکان واقعا نمایندگی باشد، میتواند قطعات محصول را هم به شما بدهد و از این بابت خیال شما را راحت کند. در واقع نمایندگی باید جدا از وارد کردن محصول، قطعات محصول را هم با خود به ایران بیاورد و آن را ساپورت بکند.

فیلیکو با رسالت نمایندگیش، میتواند بعد از فروش محصول، قطعات را هم به شما ارائه بکند. در صورت خرید نکردن از نمایندگی شما از این پوینت مثبت برخوردار نمیشوید. جد از این بحث، فیلیکو بعد از خرید شما به شما هدایا و کوپن های لوازم خانگی ارسال میکند. ما با این کار به شما نشان میدهیم که بعد از فروش هم با شما میمانیم.

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.