لوگو فیلیکو موبایل

فیلیکو

Filiko.ir

سئوالات متداول فیلیکو

چطوری بفهمیم محصولات صفر هستند و استوک نیستند؟

شما با خرید از نمایندگی یک شرکت مطمئنا محصولات صفر میخرید و از این بابت نگرانی ندارید. گارانتی شرکتی دریافت میکنید و محصولتان با پلمپ خود دستگاه و پلمپ شرکت فیلیکو به شما ارسال میشود.

ارسال محصول(ها) چقدر طول میکشه؟

ارسال محصولات ریز برقی خانگی به صورت شرکت پستی ارسال میشود که در بدترین شرایط تا یک هفته طول میکشد تا مرسوله به دست شما برسد. اما محصولات بزرگ همچون یخچال و لباسشویی با هماهنگی با مشتری توسط باربری ضمانتی ارسال میشود.

چرا خرید از فیلیکو؟

چون فیلیکو نمایندگی محصولات سه شرکت داسلر و فکر و هیتاچی را دارد و بصورت مستقیم و دسته اول محصولات را عرضه میکند. شما با خرید از فیلیکو مزایای برخورداری از قطعات و گارانتی طلایی هم خواهید داشت. جدا از این، شما با فیلیکو، آگاهی درستی نسبت به لوازم خانکی پیدا میکنید و میدانید که چه محصولی بخرید خوب است. فیلیکو هم مرجع اطلاعاتی و هم مرجع خرید لوازم خانگی خوبی است.

محصولات اصلی یا بدل میفروشید؟

ما هیچوقت هیچ محصول بدلی را در سایت فیلیکو به فروش نمیرسانیم. حتی در بین محصولات اصلی با کیفیت ترین محصول را انتخاب میکنیم و آن را میفروشیم و معرفی میکنیم.

این سایت مجوز و نماد داره؟

بله! سایت فیلیکو دارای نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه پرداخت الکترونیکی است که شما بصورت امن میتوانید از آن خرید کنید.

امکان خرید حضوری هم هست؟

بله شما میتوانید بصورت حضوری به بانه، پاساژ آفتاب درخشان، پلاک ۲۱۸ تشریف بیاورید و خودتان را معرفی کنید.

شما این سوالات را کامل تر کنید؟

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.